Marka Jeżyki zaprasza konsumentów do zabawy w wykreowanie nowego smaku ciastek. W konkursie, który wystartował 2 marca br. pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”, każdy może stworzyć własny smak ciastek Jeżyki, a przy okazji zdobyć nawet 10 tys. złotych oraz limitowane, autorskie czapki Rottlove, które wspierają polskie jeże.
Aż do 19 kwietnia konsumenci mogą w konkursie skomponować własny smak ciastek Jeżyki. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone gotówką w kwocie 10 000 zł (nagroda główna) i 10x1000 zł oraz czapkami, które pomagają jeżom.
W ostatnich dwóch latach grono wielbicieli ciastek Jeżyki znacząco się powiększyło. Uznaliśmy więc, że to dobry moment, by otworzyć się na gusta naszych konsumentów i dać im możliwość stworzenia nowego smaku, dokładnie takiego, o jakim marzą. Jednocześnie dzięki zaangażowaniu w konkurs konsumenci wraz z nami będą mogli wesprzeć ośrodek „Jeżurkowo”, który na co dzień zajmuje się ratowaniem polskich jeży – mówi Anna Kubicka, brand manager marki.
Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać za pośrednictwem strony www.goplana.pl. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach. W puli do wygrania jest między innymi 1000 unikalnych czapek z logo „Uwielbiam JE!”. W ramach akcji marka Jeżyki przekaże darowiznę na rzecz organizacji Jeżurkowo, pomagającej jeżom w Polsce.
Za koncepcję i organizację konkursu odpowiada agencja They.pl.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Produkt: Goplana Jeżyki Classic, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.
Goplana Jeżyki Kokos, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/konsumenci-stworza-nowy-smak-jezykow-w-konkursie-uwielbiam-je